Getting the power down – Výkon závisí na podvozku
Jako společnost zabývající se laděním motorů a úpravou soutěžních motocyklů víme, že u zvyšování celkového výkonu, motor je pouze jednou částí rovnice rychlého motocyklu.
Jednoduše řečeno, výkon motoru nemá příliš význam, pokud jej není možné využít.
Podvozek je jednou z klíčových oblastí pro dynamiku motocyklu, kterou lze využít při brždění, pro rychlost a stabilitu v zatáčce, výkon motorky během akcelerace a výjezdu ze zatáčky.
Nastavení podvozku & optimalizace
Nalezneme pro vás nejlepší možné nastavení při použití běžného vybavení.
Prověříme případné nedostatky na vašem motocyklu a navrhneme jejich řešení jako např. úpravu tvrdosti pružin dle vašeho jízdního stylu a váhy.
Správně nastavíme propružení přední vidlice a zadních tlumičů v nezatíženém a zatíženém stavu, poté nastavíme optimální kompresi a útlum odskoku tlumičů.
Geometrie a odpružení vašeho motocyklu tak bude odpovídat vám a vašemu jízdnímu stylu jak pro silniční tak pro sportovní ježdění.
Vylepšení-tuning podvozku
Sériové odpružení je u mnoha motocyklů oblastí, kde výrobci šetří, obzvláště u levnějších modelů. Standardní odpružení bude fungovat adekvátně, ale nemůže odpovídat úrovni opravdu kvalitních produktů.
Komponenty odpružení jsou při fungování tvrdě zkoušeny, výkon a efektivita se s najetými kilometry snižují.
Původní motocyklové odpružení lze servisovat nebo vylepšovat, ale často může být úspornějším a přínosnějším výsledkem výměna opotřebovaných komponentů, hlavně zadních tlumičů za výkonější.
Pokud chcete naplnit skutečný potenciál vašeho stroje a zvětšit i váš potenciál a schopnosti jako jezdce, potom byste měli sáhnout po těch nejlepších, opravdu kvalitních komponentech, které si můžete dovolit, a nechat je nastavit na vás a váš jízdní styl.
Dodáváme širokou paletu excelentních komponentů, vidlicových pružin, kartridžových setů, a tlumičů vhodných na každý motocykl a každý rozpočet.
Servis vidlic a tlumičů
Během servisu se části odpružení zcela rozdělají, vyčistí, prověří se jejich stav, vnitřní i vnější trubky se leští, aby se odstranily veškeré nečistoty, které mohou poškodit gufera a způsobit přidírání.
Pokud je to nutné, pouzdra trubek se vybrousí pro lepší těsnění. Komponenty se přeměřují na správné vůle a jsou kombinovány s originálními komponenty a značkovými mazivy.
Používáme náhradní díly SHOWA, KAYABA, WP, K-Tech, Nitron, Ohlins, Marzocchi atd.,
Pružiny EIBACH, OHLINS, K-Tech, Gufera NOK nebo SKF a Tlumičové oleje KAYABA a OHLINS.