Silniční motocykly
Komponenty pro přední vidlice a vylepšení – Základní řešení pro lepší pohlcování nerovností a komfortní řízení
Nabízíme šírokou škálu komponentů a servisních prací u přední vidlice. Servis vidlice, přenastavení vidlice a instalace vidlicové kartridže jsou u nás v nabídce.
Přestavěné vidlice se vyznačují excelentním pohlcováním nerovností, zlepšenou trakcí přední pneumatiky, a větší stabilitou při brždění.
Pružiny v přední vidlici a tlumičích – Základ excelentního odpružení
Nabízíme širokou škálu vysoce kvalitních pružin do vidlic a tlumičů jak pro silniční motocykly tak pro motokros.
S pružinami značek Eibach, K-Tech a Ohlins jsme pro vás schopni nalézt vhodné řešení.
Základem k vylepšení jakéhokoli podvozku je zajištění, že tuhost pružin odpovídá vaší váze, stylu jízdy a zvolenému terénu.
Vybrané pružiny zajistí, že motorka je předozadně správně vyvážená a odpružení se bude správně chovat – nedostatečně tuhé odpružení bude mít omezenou pružící schopnost a lehce tak propruží až na dno vidlice, motocykly s příliš tvrdým odpružením budou na nerovnostech zase velmi nepohodlné.
Kartridžový Kit
Kartridžový kit je jednoduché vylepšení nahrazující seriově osazované méně kvalitních/hůře fungujících komponenty dvojicí extrémně kvalitně zpracovaných kártridží.
Nemyslíme si, že komponenty kvalitního podvozku by měly být jen pro závodníky; ti ujedou 120 km po hladkém povrchu o závodní neděli, nemusejí se potýkat s výmoly, retardéry a nekvalitními silnicemi.
Tento produkt je navržen tak, aby vylepšil sériovou kartridž o nastavitelnou kompresi, útlum a předpětí pružiny.
Jsou k dispozici pro široké spektrum motocyklů, jako jsou Supersport a Superstock i pro Goldwing nebo Harley Davidson.
Pístové přestavby předních vidlic
Jsme schopni vybrat z různých sad pístů, aby tlumení odpovídalo přesně vašim požadavkům.
Motorky jako jsou Yamaha R1, R6, Suzuki GSXR 1000, Kawasaki ZX10, ZX6, ZX9, mají velmi omezující standardní písty, což způsobje velmi tvrdé tlumení.
Pro jezdce, jenž chtějí hladkou jízdu bez otřesů a drnčení nabízíme “degresivní kity“ který zajistí hladkou vyžehlenou silnici.
Pro zavodní a sportovní jezdce máme kity vhodné na okruh pro tvrdší a sportovnější výkon.
Planžetové přestavby vidlic
Velmi cenově dostupné tuningové řešení. Mnoho vidlic má tuhost pružiny vhodnou pro širokou škálu jezdců a slušné provedení pístů již z výroby. Přeplanžetováním dosáhneme lepších tlumících vlastností.
Pístové a planžetové přestavby vidlic a pružin
Mnoho motocyklů je vybaveno vidlicemi které mají měkkou pružinu a mají nedostatečnou tlumivost, výměnou pružin a přeplanžetováním může být výkon výrazně zvýšen, toto je dobré řešení pro silniční jezdce a občasné sportovní jezdce.
Regulátory nastavení komprese vidlice
Vylepšené regulátory nastavení komprese vidlice umožňují více možností seřízení ke optimálnímu odpružení.
Náhradní trubky vidlice
Dodáváme vysoce kvalitní náhradní trubky do vidlic pro širokou řadu motocyklů, které jsou často úspornějším řešením oproti ceně za originální produkt.
Trubky u některých modelů jsou k dispozici s úpravou Ti Nitrid nebo DLC, což může být cenově nejvýhodnější řešení tam, kde jsou trubky poškozeny a potřebují povrchovou úpravu.
Komponenty pro zadní tlumiče a vylepšení – Základní řešení pro dokonalou přilnavost a kvalitu jízdy
Nabízíme široké spektrum náhradních tlumičů a součástí, dále provádíme jejich servis a přestavby/revalving u většiny značek.
Kvalitní zadní tlumič má hladší a přesnější reakci, lepší pohlcování nerovností a zlepšuje trakci.
Sériové tlumiče
Většina sériových tlumičů má celou řadu základních nedostatků; jsou vyráběny s nízkými výrobními náklady s velkými nepřesnostmi typické pro sériovou výrobu.
Investování do původního tlumiče ve snaze o jeho přizpůsobení vaší váze a vašim potřebám není rozumným krokem, výměna tlumiče za značkovou náhradu je jediné rozumné řešení.
Tlumiče mohou být dodány kratší ke snížení posedu na motocyklu, v případě potřeby jsme schopni vyrobit tlumiče na míru.
Exkluzivně dodáme u nas zakoupené odpružení značek K-Tech, Ohlins nebo Nitron až k vám včetně správné pružiny odpovídající vaší hmotnosti a nastavené pro váš jízdní styl.
Tento nadstandard poskytujeme našim zákazníkům zdarma.
Tlumiče řízení a osazení – vyhněte se rozkmitání řidítek i samotného motocyklu
(tank slapper/wobble)
Kdokoli, komu už motorka „nafackovala“ ví, jak nepříjemný pocit to je. Stále více motocyklů se vyrábí s ostřejším úhlem uchycení vidlice ke zrychlení pohybu řízení – čím rychlejší řízení, tím náchylnější k těmto situacím. Proto je dnes mnoho motorek vybaveno tlumičem řízení již sériově.
Tak jako ostatní standardně montované tlumiče jsou i tlumiče řízení vyráběny sériově s nízkou kvalitou a bez možnosti seřízení.
Výsledkem je tlumič, který se bude chovat slušně v nízkých rychlostech, ale bude k ničemu při vysokých rychlostech nebo naopak. Sériové tlumiče řízení obvykle nemívají řešenou kompenzaci vysoké teploty, takže zvyšující teplota uvnitř tlumící efekt snižuje a často uvnitř kapaliny i mívá vzduch.
Tlumič se musí o určitý kousek stlačit než začne skutečně tlumit. Při převedení vzdálenosti pohybu bez tlumení na délku otočení řidítky může nastat pořádné rozkmitání nebo „nafackování“.
Nabízíme tlumiče řízení a osazení společně s vidlicovými svorkami a příslušenstvím. K námi nabízeným tlumičům řízení máme také náhradní díly, pokud se váš tlumič poškodí, poteče nebo bude potřebovat servis, u nás to vyřešíme.
MX Enduro Supermoto
Servis a tuning podvozků térenních motorek a třídy supermoto – zlepšení jistoty jezdce a výkonu motocyklu
Andreani Group vytvořila řadu řešení díky neustálému testování podvozků mnoha top jezdci ve třídách Enduro, Motocross, Supermoto a ATV.
Nabízíme vše od běžného servisu, přes výměnu pružin, k individuálnímu nastavení či kompletní repasi.
Servisování vidlic a tlumičů
Off road podvozky pracují v těch nejnáročnějších podmínkách, při 10 okruzích se píst stlačí přes 160 tis. krát rychlostí 8m/s s nánosy písku a bahna, což mu dává pořádně zabrat.
Vidlice se stlačuje kolem 70mm, což tvoří pořádný tlak na pouzdra vidlice. Pravidelný servis vidlice a tlumičů (každých 20 hodin jízdy) nejenomže prodlužuje životnost komponentů, zároveň udržuje správné fungování a spolehlivost, vyčkávání se servisem než se něco doopravdy pokazí může teprve vyjít draho.
Pružiny do vidlic a tlumičů
Začátek tuningu jakéhokoli terénního podvozku spočívá v nastavení správné tuhosti pružin, která odpovídá vaší váze, jízdnímu stylu a zvolenému terénu. Správné nastavení tuhosti na obou stranách zajišťuje maximální pružení a napomáhá správné geometrii motocyklu. Kvalitní pružiny jsou tuhé a co možná nejlehčí.
Jsou vyrobené z pochromované křemíkové oceli, tryskané, za tepla zpracované a ruzných délek, jsou to nejkvalitnější možné pružiny. Všechny naše pružiny před odesláním nebo montáží testujeme, aby jejich tuhost odpovídala vašim požadavkům.
Planžetové přestavby vidlic a tlumičů
Planžetová přestavba vidlice a tlumiče upraví tlumení motocyklu dle vašich dovedností, jízdního stylu a terénu. Motocross, Supercross, Enduro and Supermoto mají odlišné požadavky na tlumení díky různým podkladům jako je písek, hladký povrch nebo kameny.
Cílem odpružení je odstranění jakýchkoli nepříjemností – zajištění plynulého tlumení vedoucí k vyváženému pocitu při překonávání nerovností. Vylepšené jízdní vlastnosti zvýší přilnavost pneumatik v zatáčkách, dodá stabilitu při skákání a sníží jezdcovu únavu.
Pístní kroužek s nízkým třením
Kroužek vysoké kvality s extrémně nízkým třením pro tlumiče 50mm značek KYB, Showa, a WP.
Povrch sériových pístních kroužků především u tlumičů Showa způsobuje přidírání, zatímco tyto kroužky umožní tlumiči reagovat mnohem rychleji a zvýší tak ovladatelnost a lepší grip.
Gufera pro vidlice značky SKF
Gufera a prachovky do vidlic SKF jsou komponenty s nejmenším třením na trhu. Dříve jsme vždy používali velmi kvalitní OEM gufera, ale po odzkoušení SKF jsme zjistili, že SKF je ještě lepší s hladším chodem.
Nejprve jsme o produktu pro motocykly od společnosti zaměřující se na těžký průmysl pochybovali, ale po otestování v náročných podmínkách se nakonec ukázaly být těmi pravými, odolnějšími než OEM gufera.